Inmiddels weer thuis - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Inmiddels weer thuis - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Inmiddels weer thuis

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

10 November 2009 | Nederland, Brandwijk

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we weer zo'n 2,5 week thuis. Ik had nog een stukje geschreven maar dat was mis gegaan gelukkig konden we het opslaan en zetten we het nu alsnog op de site.

Ik zal binnenkort nog een kleine samenvatting schrijven van de dagen in Pismo Beach en Los Angeles.

Dit stukje was van de dag dat we in Monterey waren:

Na een voorspoedige rit kwamen we hier net na de middag aan. We hebben de buurt een beetje verkend en rondgelopen bij de haven. Het weer is hier heerlijk en het is lekker warm. Op de pier hebben we crab chowder gegeten, een uitgeholt brood met vissoep, heerlijk!

Daarna zijn we weer terug gegaan naar het hotel en hebben we nog even gezwommen. Daarna hebben we nog lekker wat gegeten hier aan de overkant van het hotel. Nu gaan we nog wat tv kijken en niet te laat slapen, morgen willen we hier nog wat rond rijden voor we doorrijden naar Pismo Beach...

Gisteravond kwamen we er trouwens achter dat Obama op nog geen kilometer van ons hotel logeerde. De stad was afgeladen en er waren veel demonstranten vanwege het feit dat ie de nobelprijs voor de vrede heeft gewonnen. Aardig gek!

Dit was het weer voor nu. Het hotel waar we nu zijn is trouwens perfect, een beetje luxe zelfs! De rest van de hotels waren trouwens ook echt prima hoor, netjes, compleet en verzorgd. Jullie zullen ons niet horen klagen. Wel zijn we 'blij' weg te zijn uit het regenachtige en grauwe weer van San Fran wat dat werden we echt zat.

Dit was het echt voor nu hoor, haha!

• 11 November 2009 - 07:26

Cor:

Heerlijk jongens! Ik ga wel mee om je schoenen te ruilen! :D