Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje...

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

15 Oktober 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Nog 1 nachtje slapen en dan zit ons bezoek er alweer op...

Gister hebben we heel de dag gefietst, van half 11 tot half 5, een aardig tochtje dus. We zijn over de Golden Gate Bridge gefietst en hebben aan de andere kant een flink stuk gefietst, bij het eindpunt zijn we met de boot terug gevaren naar Pier 39 en hebben de fietsen weer ingeleverd. Een mooie tocht maar wel heel vermoeiend.

Vanochtend regende het weer, verrassend! We hebben besloten weer lekker een beetje uit te slapen en zijn daarna naar een Outlet hier in de buurt gereden. Daar hebben we een groot deel van de middag doorgebracht. Het was niet echt heel boeiend maar wel leuk om even gezien te hebben. Bij Tommy Hilfiger hebben we allebei wat leuke kleding weten te scoren.

Rond half 3 zijn we weer richting San Fran gegaan, we waren in Petamula. Eenmaal weer hier hebben we nog wat over de boulevard gewandeld en weer gegeten bij Hooters, tot grote vreugde van Marc.

Nu doen we lekker nog een drankje en kijken wat tv. Morgenochtend vertrekken we niet al te laat voor onze 2,5 uur durende rit naar Moterey.

Bedankt weer voor de leuke reacties, we kijken er weer naar uit!

Groetjes van ons!!

• 16 Oktober 2009 - 04:09

Karin :

Annie,is het geen idee om ook een Miss Hooter girl te worden dan!!Zou ik alleen niet te veel knoflook en chippies eten...want dan wordt het wat minder vreugdevol voor Marc..(o:
    Is het Moterey of Monterey voor het morgen programma??Kan allebei..maar het 2e lijkt me kloppender,zul je zien dat het de 1e is (o:

kuuuuuusjes

• 16 Oktober 2009 - 06:27

Petra:

Wat een fiets trip zeg maar vast erg leuk om gedaan te hebben. Welke temperatuur is het bij jullie gemiddeld? Jammer van de regen, Hier begint de herfst al aardig aan te komen hoewel er ook hele mooie dagen zijn. Straks weer een nieuwe plek. We zijn benieuwd hopelijk lukt het daar ook om nog iets te laten horen.
    Dag lieverds dikke kusssss

• 16 Oktober 2009 - 06:53

Jennifer:

o echt super ben heel erg benieuwd naar de foto's!!en lies niks vergeten?haha nou heel veel plezier nog en geniet ervan tot snel xxx mar jen en essie

• 16 Oktober 2009 - 06:55

Netty:

Heel leuk om jullie avontuur te volgen.Bij Tommy!nou super.Vandaag gaan wij naar de bruiloft van Karin en Arjo en regent het.Balen.Veel plezier.en doe voorzichtig.Bay,Netty.

• 16 Oktober 2009 - 10:42

Ellen:

Super leuk dat jullie zo'n fietstocht hebben gemaakt! Hebben wij ook gedaan in Bangkok en daar heb ik nog steeds hele leuke herinneringen aan. Wel jammer van het weer zeg! Daar zit je toch niet op te wachten als je op vakantie bent?!
    Kijk weer uit naar het volgende verslag!
    Liefs, Ellen

• 16 Oktober 2009 - 18:18

Conny:

Tjonge, jonge wat een fietstocht. Jullie zullen zal wel pijn in jullie billetjes hebben.
    Maar ja als je toch ook een beetje gezond wil bezigzijn is dit de manier en jullie zullen heel wat gezien hebben onderweg.Voor wat betreft de regen zou je ook hier je hart kunnen ophalen. Nou, morgen dus naar Monterey.Leuk! Spulletjes van Tommy,ben benieuwd wat jullie gekocht hebben.Nou fijne reis verder en tot... maar weer.Een klein beetje jaloers zijn we eigenlijk wel hoor!

Liefs,

Conny en een kwijltje van Jesse (ik heb vandaag opgepast).

• 18 Oktober 2009 - 19:43

Cor:

Hee vakantiegangers!
    Balen dat het zo regent.. Kom maar gauw hier joh! ;) Nee hoor, lekker genieten daar!
    Klinkt allemaal fantastisch! Geniet ervan he! Liefs Rob en Lin! :)

• 19 Oktober 2009 - 18:35

Pa Stuut:

Annelies en Marc,

Denk er aan dat jullie woensdag op LAX vertrekken naar Chicago vanaf de terminal national[domestic] airport en niet vanaf de terminal International Airport. De terminals liggen nogal een eind van elkaar verwijderd en met de bagage uiteraard emnbettant. Tax free slechts te koop in Chicago, maar daar zal weinig tijd zijn bij het overstappen op de vlucht naar huis. Ik zal nog informeren over de upgrade faciliteit for the home flight.
    Wij kijken uit naar jullie veilige thuiskomst EN de mooie verhalen en aanbevelingen waar wel of niet heen te geaan EN de foto's uiteraard

• 20 Oktober 2009 - 09:33

Keesjan:

heey zusje,

hoe is het al weer een tijdje niet gezien of gehoord.

hoe is het daar toch nog rare en leuke dingen beleefd zoiets dat je denkt van nou dit zal nooit in nederland kunnen gebeuren?

nou met mij gaat in ieder geval alles goed, ik ga aan komende donderdag lekker naar de sauna met de met liza :P.

maar ff serieus hea je ben in Amerika het land van de motorische aangedreven voertuigen en de pistolen en wat ga je daar doen fietsen, waarom ga je niet een dag schieten nu het nog kan.

en hoe bevalt de auto, straks komen jullie terug en dan staat er weer een audi A3 is het te vergelijken met elkaar?

ja ja nou verder week ik ook niet echt veel te vertellen, ik ben mee geweest naar de bruiloft van Arjo was heel erg leuk en mooi en ja je kent pa he als het gezellig is dan maakt die het wel is bond (groot gelijkt heeft die trouwens)
    maar de sfeer zat er daar lekker in. ik heb nog even gezellig staan babbelen met Arjo blaak en peter-mark.

zitten alle bij in de internationale handel dus was een top avond voor mij.

het bruidje was ook echt heel mooi mooie jurk mooie trouw locatie hingen van die enorme kroon luchters.

niet te geloven al weer bijna drie weken weg, het is zo stil in huis er zijn nergens woorden voor het is zo stil in huis, dat is de nieuwe versie op zo stil in mij.

na ja verder wens ik je nog een leuke paar dagen ik kan niet wachten om alle foto's te zien.

nou dikke kus keesjan

ik neem aan dat ik op deze manier met mijn zinloze verhaal wel weer een hoop goed maakt want je ik stuur niet elke week een bericht of laat ik het anders zeggen als jij een berichtje stuur dan stuur ik er niet altijd een terug ik hoop niet dat je dit erg vindt

jeroen van de berg komt vanavond wat we hebben een leuk idee om te gaan doen in de polder maar dat is nog een verrassing en vertel ik als jullie weer thuis zijn

nou je weet het hea ik heb me kamer al opgeruimd zodat er lekker veel cadeautjes in kunnen dikke kus en tot van de week keesjan

• 22 Oktober 2009 - 06:33

Cor:

Hee maatjes! Nog ffies.. alvast een hele goede terugreis!! Doe voorzichtig en we zien uit naar alle belevenissen en foto's! Plezier nog ffies he!!

Dikke (K)

• 27 Oktober 2009 - 07:57

Karin :

Hey Marc en Annelies
    De reis naar Amerika is achter de rug
    Jullie zijn gezond en wel weer in Holland terug!
    Met een nieuwe uitdaging voor de boeg
    Omdat Marc je aldaar tot zijn vrouwtje vroeg
    Zo wordt een huishouding van 1 opnieuw ingericht
    Omdat Anne natuurlijk voor Marc is gezwicht
    Het wordt een heel festijn dit aankomend jaar
    Met jullie als nieuw in wording vers bruidspaar
    Komt er een bruidsjurk aan te pas?
    Een hoge hoed voor Marc en een das?
    Het grote festijn waar prinsesjes van dromen
    Die tijd is nu eindelijk aangekomen??
    Anne trek je hoge hakjes aan
    Want nu kom je op eigen benen te staan!!
    "Waar ben jij nu"is naast Marc in 1 bed
    Want met z'n tweetjes is er veel meer pret! (o:
    Het is een begin van een nieuw avontuur,
    met beide jullie ouders als goede buur!
    ha ha
    heel veel liefs