Een daagje in Frisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Een daagje in Frisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Een daagje in Frisco

Door: Tuuts

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

14 Oktober 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Hoi allemaal,

Hier een berichtje van Marc uit het regenachtige San Francisco.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes op deze site en uiteraard ook de felicitaties!!!
Voor de autoliefhebbers: de Mustang, en veel andere auto's hier, rijdt mega...maar wat wil je met 250 pk!!! Sweet!!!

Vandaag zijn we naar downtown SF geweest en hebben daarvoor de bekende cable cars gebruikt, wat echt heel gaaf is. Deze cable cars gaan de berg op en af met een kabel, die vastzitten in de weg, waar het karretje aan vast zit; best logisch eigenlijk gezien de naam...

Na wat shoppen zijn we naar een mega-shopping mall geweest en hebben we gegeten bij Subway. Na wat geshopt te hebben, zijn we naar de bios geweest in deze shopping mall, Couples Retreat...erg leuk!

Jammer wel dat hier heel de ochtend en middag heeft geregend en nu, half 6, de regen weer voorbij is...net toen we terug waren in ons hotelletje.

Vanaaf gaan we naar Little Italy, gisteren in China Town en Fisherman's Wharf geweest, waar we gaan eten in een restaurant waar in alle gerechten knoflook zit...lekker stinken dus...haha!

Morgen gaan we, als het weer goed is naar Alcatraz, zie foto, of naar de Golden Gate Bridge, fietsend....

Ik ga me nu ff omkleden en lekker uit eten!

P.s. Annelies zit weer es aan de chips en is haar dagboekje aan het bijwerken...zucht...haha!

P.s. Edwin: ik ga morgen kijken voor je popcorn!

Greetzzzz,
Marc, en Annelies uiteraard



























  • 14 Oktober 2009 - 07:24

    Elsbeth:

    zo lekker gegeten ?als niemand jullie benaderd vandaag weet je waardoor het komt
    Annie eet is niet zoveel chips meissie niet goed voor je lijntje
    jammer van de regen maar zo te lezen heeft het de pret niet gedrukt vandaag hopelijk droog
    veel plezier dikke kus Elsbeth

  • 14 Oktober 2009 - 08:01

    Netty:

    wat een geweldige belevenis.het fotoboek herken ik.van Peet en Bar was de huwelijksreis.Dat kan niemand je meer afnemen.nog veel plezier. Netty en Arie.

  • 14 Oktober 2009 - 10:37

    Ellen:

    Jullie kunnen allebei leuk schrijven zie ik wel. Mooi!
    Hier schijnt de zon, maar is het wel wat fris.
    Verder niks te klagen! ;)
    Liefs voor jullie! Ellen

  • 15 Oktober 2009 - 03:42

    Karin:

    Heeft de knoflook vergassing toegeslagen en is het stel in een isolatiecel op Alcatraz vastgezet?Of is al het verkeer bij de Golden Gate Bridge stopgezet door de plotselinge overlast van ongelokaliseerde en onbekende gevaarlijke drijfgassen??

    knoflook,sandwich,pizza en chips..
    wat staat er nog meer op een menu van holyday VIPS??
    Let wel!
    Alcatraz of Golden Gate
    wees verstandig met wat je eet
    en 1x van de regen in de drup
    neem rustig een biertje in de pub
    geniet,drink en eet knoflook met mate
    want zo heeft niemand het in de gate......(o:
    kusjes en geniet
    karin


  • 15 Oktober 2009 - 06:11

    Elsbeth:

    ik maak mij toch enigzins wat zorgen ,nu wij nog steeds niets van jullie hebben vernomen
    toch niet in het gevang genomen door de smaakpolitie?
    of stond de brug open en ging deze niet meer dicht en moesten jullie helemaal om fietsen
    of zijn jullie gewoon aan het uitrusten
    Annie lekker chippisch aan het eten terwijl lurkend uit haar blauw super glas en schrijvend in haar dagboekje
    en marc een rondje om is in zijn Sweet MUSTANG 250 pk om nog een zakje chips voor Anne te scoren en verdwaald is in de mall jee welk pad lag ook al weer de chips
    of zijn jullie naar Las Vegas om als nog het huwelijk aan te gaan als misses en mister Spock
    uiteindelijk toch een goedkope oplossing
    als jullie weer Back in Tow(villages eigenlijk)zijn
    via e-mail iedereen uitnodigen FEEST FEEST huwelijk/openhuis dus 2 vliegen in een klap jullie zetten een raar grote schalen met pel pinda`s neer en wat flessen drank met plastic bekertjes en terwijl op een groot scherm de foto`s van jullie las vegas huwelijk voor bij komen

    Anne dikke kus en Marc uiteraard

    Elsbeth

  • 15 Oktober 2009 - 10:16

    Keesjan:

    heey zus hier is die dan het lang verwachte berichtje.
    wat leuk om te zien dat jullie daar ook sportieve dingen doen en je niet alleen maar auto rijd en is resuranss eet hahahaha

  • 15 Oktober 2009 - 10:28

    Keesjan:

    ik was eigenlijk nog niet helemaal klaar met me verhaaltje maar de glazen daar zijn bijna groter dan heel annelies bij elkaar of zie ik dat verkeerd op de foto en is die ford mustang mijn cadeautje :P:P

    ik wens jullie nog een hele lekkere tijd samen en geniet er maar drie dubbel zo veel van want als je weer terug ben begin het gezeik weer op het werk en alles.

    dikke kus keesjan

    je liefste broertje
    en mark jou knapste zwager

    en het zijn nog maar 8 dagen dus voor je het weet is het weer voorbij

    ik ben deze week weer in de tent feesten bezig het is heel gezellig en leuk en laat naar bed en weer vroeg er uit maar ja dat gaat allemaal prima de afgelopen weken niet veel bijzonders gedaan beetje druk geweest met school en al me anderen minder en belangrijke dingen.

    naja nu heb ik echt weer genoeg verteld vind ik zo zelf als je nog vragen heb kan je me altijd even mailen owja dat is nog wel even leuk om te zeggen Mel die moet bijna bevallen(afgelopen zaterdag nog 10 dagen) en ik heb zo'n leuk cadeau maar zeg nog niet wat tegen jullie dat vertel ik als jullie over 8 dagen terug zijn. het bakkertje is er trouwens ook mee gestopt gelukkig heeft de kaasboer het hele spulletje over genomen om zo toch nog een beetje een stroom in de mensen te houden.

    verder is nu egt al me vetrhaaltjes zijn nu echt oop dus als er vragen zijn hoor ik dat wel doeg en nog veel plezier dikke kus keesjan

  • 20 Oktober 2009 - 09:40

    Keesjan :

    zo weer uit eten jullie maken er wel een feest van, en als ik drie keer in 2 weken uit eten ga zitten ze thuis allemaal te zeuren dus ik moet wel even zeggen dat ik het allemaal niet vindt kunnen.

    even wat anders hoe zijn alle hotels waar jullie in gezeten hebben, gewoon netjes of niet.

    ja die auto he marc het is wat wat een ding ow ow ow niet te geloven 250 pk je wordt gewoon weg gegooid als je in die auto zit ik denk dat je het wel een beetje moeilijk krijgt als je weer in je audi rijd

    maar je audi is ook niet verkeerd. is het nog gelukt met de popcorn van edwin is natuurlijk wel belangrijk he.

    maar wat eet je daar nu allemaal beetje patat spare ribbetjes grote hamburgers
    en nog aangekomen ?

    groetjes keesjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc en Annelies

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 26697

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 31 Maart 2016

Daar gaan we weer!

18 April 2015 - 07 Mei 2015

Vietnam

29 September 2014 - 19 Oktober 2014

Rondreis Japan

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Louisiana, Alabama, Florida & Bahama's

04 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Las Vegas, San Francisco & Los Angeles

12 Juli 2008 - 22 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: