San Fran - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu San Fran - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

San Fran

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

12 Oktober 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Zo, daar zijn we weer. Deze keer vanuit San Francisco. Wat een geweldige stad maar wat een heuvels. Af en toe lijkt het wel of je steil tegen een muur aanloopt maar het heeft zeker wat speciaals!

We waren hier vanmiddag rond half 2 en hebben wat rondgelopen in Chinatown en op de Fisherman's Warf. Echt geweldig, we hebben op Pier 39 wel tientallen zeeleeuwen gezien niet te geloven! We hebben gegeten bij Hooters en daarna nog wat geshopt. Morgen willen we over de Golden Gate Bridge gaan fietsen en we zouden ook graag nog de overtocht naar Alcatraz maken. We hebben nog 3 dagen de tijd dus dat moet goed komen.

De autorit vanochtend was wel weer lang, een uur of 4 maar ging gelukkig weer voorspoedig dankzij de TomTom, wat een fantastische uitvinding! Best apart dat je in het Nederlands door Amerika geloodst word!

Dat was het weer voor nu, iedereen weer bedankt voor de leuke en lieve reacties!

Dikke kus Annelies & Marc

• 13 Oktober 2009 - 05:34

Karin:

hum,wat een vreemd aangezicht zoveel zeehonden op een pier..had je haring bij je of zoiets ?? plezier en pret op de fietstocht ahead kus karin

• 13 Oktober 2009 - 06:48

Petra:

Leuk je weer ff zo te zien!!!!!! Ver weg maar toch dichtbij. Indrukwekkend gezicht zoveel zeehondjes.
    Hee en wat een groot glas drinken of is dat vertekend door de foto!!
    Een fijne fietstocht!!!!

• 13 Oktober 2009 - 07:24

Coralinde:

Benen bij elkaar.. :D haha! flauw.. ;) Wat een belevenissen allemaal annie! En marc natuurlijk! Geniet er lekker van en veel foto's maken he! Doe voorzichtig en veel plezier!
    Kussie

• 13 Oktober 2009 - 07:27

Ellen:

Toffe foto's!! Meer, meer!! ;)
    Jullie zijn nu vast ook besmet met het reis-virus, dat kan haast niet anders!
    Kus van ons!

• 13 Oktober 2009 - 07:31

Conny:

Wat een leuke foto met de zeehondjes. Ze zijn vast voor jullie allemaal bij elkaar gaan liggen, ha ha. Het is heel leuk jullie op deze manier te volgen, zo zijn wij er ook een beetje bij. Zo zo Marc bij Hooters geweest, toe maar! Fietsen over de Golden Gate, te gek!
    Nou vakantiegangers tot.....

Liefs,
    Conny

• 13 Oktober 2009 - 14:35

Elsbeth:

Hay Annelies &Marc
    wat een leuk gezicht zoveel van die zee honden bij elkaar leuk om jullie reis op deze manier te volgen
    leuk nu er ook wat foto`s bij zitten
    misschien een leuk souveniers tip voor je mamsie zò`n blauw glas kan zij met eigen aanschouwen wat de werkelijke groote van dit glas is
    veel plezier dikke kus Elsbeth

• 13 Oktober 2009 - 14:44

Elsbeth:

oeps ik vergat ogen met eigen ogen aanschouwen
    kus

• 13 Oktober 2009 - 15:40

Lars & Leila:

Vriendjess,

Goed te horen dat jullie ’t nog zo super hebben!
    Foto’s zijn ook erg leuk! Mis alleen de foto’s van ‘Hooters’ , TuutS..???
    Ohw nee, dat mag na afgelopen week natuurlijk niet meer hé!;)

Ik neem ook aan dat ‘t ‘eenvoudige huurautootje’ mijn volgende klus gaat worden bij Unit 4? Dan mag jij in die Picasso, haha!

We zien het volgende verslag wel weer binnenkomen!:)
    Have Fun!

Greetzz Xx

Lars & Lei

• 13 Oktober 2009 - 17:38

Lennart En Amanda:

Hee familie Tuuts!

Wat een leuke verhalen allemaal. Jullie hebben het goed naar jullie zin, dat merk ik wel ;-)

En wat leuk dat jullie gaan trouwen! Echt cool! Jullie horen ook gewoon perfect bij elkaar :-)

Deze jongen is trouwens wel lichtelijk jaloers op dat simpele huurautootje zeg.. Das echt zo'n vette bak! :D

Oja.. jullie gaan fietsen.. Maar hoe doet Marc dat dan? Zijwieltjes ofzo? Ik heb die jongen nog nooit zien fietsen.. Hopelijk hebben jullie een foto als bewijs, haha!

Nou veel plezier nog verder he! Geniet er van, dat hebben jullie verdiend!

Ciaoo! Xx Lennart en Amanda

• 13 Oktober 2009 - 18:40

Edwin:

Hee hallo wat een ervaringen zeg daar in de states! En dan ook nog een aanzoek (he lies Echt super en wat n droomreis voor jullie! Geniet er nog ffies flink van voor je t weet zit je weer hier met regen en 10 graden (zoals nu dus!) Dikke kus van Co en Ed XXX

P.s. Stuut! had je geen zuinige Prius kenne huren ofzow??

• 20 Oktober 2009 - 09:44

Keesjan:

nou zus toch nog een keer een familie bezoek hahahahahahahahah

ja sorry maar die vond ik wel ff leuk

ja ja jullie gaan trouwen ow kan niet wachten, wel een groot feest geven. en wanneer gaat dat eigelijk gebeuren jullie zitten heel de dag bij elkaar dus je moet het wel al een beetje weten vind ik.

dikke kus