Mariposa - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Mariposa - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Mariposa

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

12 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Mariposa

Na een heerlijke nacht, we hebben eindelijk es door kunnen slapen, gaan we nu weer verder naar San Francisco.

Gister zijn we na aankomst lekker het zwembad ingedoken, het weer is hier nog zalig. Daarna zijn we een stukje de berg opgelopen en hebben we in een heel schattig restaurantje gegeten, het Butterfly Cafe. We zaten in de tuin en zagen de kolibries voorbij razen, echt een geweldig gezicht!! We hebben er heerlijk gegeten, eindelijk weer es normale porties.

We houden jullie op de hoogte en de komende dagen zijn we in San Fran. Ik ben heel benieuwd, Marc is er al es geweest dus ben benieuwd of ie de weg nog een beetje weet hahaha...

Tot later en dikke kus van ons!!

• 12 Oktober 2009 - 16:49

Petra:

Wat geweldig om mee te maken: kolibries voorbij zien vliegen terwijl je zit te eten. mama

Kasper.
    hey lieve zus,
    ik las dat jij en marc het erg naar julie zin hebben mooi zo :P
    jammer dat jullie niet gaan trouwen het leek me een leuk idee.
    zijn die amerikanen echt zo eng als in die film? :$
    veel plezier en maak er 2 mooie weken van hé!
    tot over 2 weken
    dikke kus voor jou en marc(A)

• 12 Oktober 2009 - 17:07

Conny:

Mariposa,is dat in de buurt van Josemite Park?
    Na een rondje USA lijkt het mij verstandig dat ik jullie weegschaal even in de kast zet.
    Vergeet niet de bloemenstraat in San Francisco Marc, je weet wel! Nou geniet verder en laat als het kan weer iets van jullie horen.

Liefs,
    jullie schoon(moeder)

• 12 Oktober 2009 - 17:34

Vincent:

Hey,

Ik kan je vertellen dat San Fransico echt een gave stad is. Compleet anders dan de rest van Amerika. Veel plezier nog.

Groeten
    vincent

• 12 Oktober 2009 - 18:17

Ellen:

En dan lig je lekker op bed, word je gebeld door je broer/zwager! Oeps... Best lastig, dat tijdsverschil!
    Het klinkt trouwens weer geweldig! Schrijf zo door!
    KUS

• 12 Oktober 2009 - 18:58

Pa Stuur:

Marc en Annelies,

Uiteraard volg ik en volgen wij jullie reis dagelijks. Wij bekijken de locatie, het hotel etc. onze herinneringen komen weer boven.
    De bloemenstraat in San Francisco heet Lomard Street. A must to do, as far as you can remember. Be careful by driving in Frisco. Take care

• 13 Oktober 2009 - 07:21

Coralinde:

hahah! :) die auto.. VET! Marc heeft vast een droomvakantie! ;) Leuk zo al die verhalen!

xx

• 20 Oktober 2009 - 10:06

Keesjan:

heey zus,

Marc houd echt van je dat kan ik nu met zekerheid zeggen want moet je dat dal zien als die van je af zou willen zou die dat toen gedaan hebben niemand die je nog zal vinden.

nou mijn inspiratie is een is weg dus ik ga jullie nog 1 maal een hele plezierige vakantie dikke kus keesjan