Foto's kunnen niet toegevoegd worden... - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Foto's kunnen niet toegevoegd worden... - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Foto's kunnen niet toegevoegd worden...

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

11 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Hahaha... Allemaal bedankt voor jullie reacties!! Leuk om te lezen en we zijn nu snel voor vertrek nog even achter de computer gekropen om te kijken of er al gereageerd was.

We gaan zo, na het uitchecken, op weg naar Mariposa net buiten Yosemite National Park. Da's een rit van ongeveer 3,5 uur. We hebben er zin in!!

Het is helaas niet gelukt foto's toe te voegen dus we moeten het later tijdens onze reis nog even een keer proberen. We doen ons best want zo te lezen zijn jullie erg benieuwd, wat we ons voor kunnen stellen hoor!!

Nogmaals bedankt en we proberen jullie wat recenter op de hoogte te houden.

Dikke kus van ons!!

• 11 Oktober 2009 - 20:55

Petra:

Hopelijk gaan de foto's toch nog lukken want een voorproefje is wel erg leuk!!
    Na deze trip ff pauze in
    San Francico!!!
    We lezen spoedig wat jullie daar beleven.
    dikke kusssss

• 12 Oktober 2009 - 03:37

Karin :

heeeee Anne en Marc ((o;
    gefeliciteerd met jullie verloving, hoe was de champagne??
    Heb je nog wat details wat de ring betreft ??
    Wacht wel ff tot ik ook weer terug ben in Nederland voor de plechtigheid want ik will jullie gekozen ENTERPRISE wedding outfit niet alleen straks op foto's kunnen terugzien huh!!! Hier in Singapore krijgt de bruid een spiksplinter nieuwe auto mee van haar ouders,die helemaal versierd wordt met bloemen en een onderdeel is van de trouwceremonie Wat een goed idee hé Marc!!Nu weet je wat je met Anne moet bespreken om bij haar Pa voor te leggen((o: Het klinkt allemaal fantastisch en groots en ik ben benieuwd wat er nog meer te gebeuren staat.En Anne ....je hebt schrijf talent....Nog gezwaaid naar die 26 mensen toen het vliegtuig de lucht in ging ha ha oeps
    heb zelf ook mijn vluchtboeking gemist huh!!
    Allebij heel veel pret en lol geniet met teugen handen vol
    liefs Karin en Paul

• 12 Oktober 2009 - 08:13

Lin:

Wij wachten wel... ;) haha!

• 12 Oktober 2009 - 10:44

Ellen:

Vanuit M'graaf (VL/FB) zeg ik: Ik ben jaloers....
    En dan bedoel ik niet alleen op de reis die jullie samen maken!! ;)
    Geniet!!! Kus, Ellen.

• 12 Oktober 2009 - 19:00

Stuur=Stuut:

Ik dacht wellicht aan het rijden in San Francisco. Excuse me

• 13 Oktober 2009 - 18:22

Edwin:

Hee hallo wat een ervaringen zeg daar in de states! En dan ook nog een aanzoek (he lies:) Echt super en wat n droomreis voor jullie! Geniet er nog ffies flink van voor je t weet zit je weer hier met regen en 10 graden (zoals nu dus!) Dikke kus van Co en Ed XXX

P.s. Stuut! had je geen zuinige Prius kenne huren ofzow??:)

• 19 Oktober 2009 - 17:20

Pa Stuut:

Annelies en Marc,

Denk er aan dat jullie woensdag op LAX vertrekken naar Chicago vanaf de terminal national[domestic] airport en niet vanaf de terminal International Airport. De terminals liggen nogal een eind van elkaar verwijderd en met de bagage uiteraard emnbettant. Tax free slechts te koop in Chicago, maar daar zal weinig tijd zijn bij het overstappen op de vlucht naar huis. Ik zal nog informeren over de upgrade faciliteit for the home flight.
    Wij kijken uit naar jullie veilige thuiskomst EN de mooie verhalen en aanbevelingen waar wel of niet heen te geaan EN de foto's uiteraard