Hallo!! - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Hallo!! - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Hallo!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

10 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Hello everybody,

Eindelijk een berichtje van ons, na 6 dagen en 1400 km gereden te hebben. We hebben het onwijs naar ons zin en genieten van het prachtige land.

Zondag kwamen we aan op Las Vegas rond 18.00 uur en zijn we direct naar de autoverhuur gegaan om onze auto op te halen. Dat zou een dodge zijn maar werd een.... MUSTANG! Jullie begrijpen natuurlijk dat Marc uit z'n dak ging en na 6 dagen is ie nog steeds niet gewend aan het idee.... Helaas voor mij want vooral het gas geven maakt een heel mooi geluid volgens Marc. De overstap op Chicago ging trouwens maar net goed. We hadden ongeveer 40 minuten vertraging waardoor we echt als een stel bezetene door de airport hebben gecrosst om ons vliegtuig te halen, dat was op het nippertje want ze stonden op het punt de deuren dicht te doen. Uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen en konden we nog mee. Helaas hebben de andere 26 passagiers die ook mee hadden gemoeten het niet gehaald vertelde de steward ons laten.

Goed, Las Vegas was echt geweldig!! Wat een aparte wereld met al die gokautomaten... Bizar. Als klap op de vuurpijl heeft Marc me iets gevraagd... namelijk... OF IK MET EM WIL TROUWEN!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk heb ik 'JA' gezegd, echt helemaal geweldig, ik heb een hele mooie ring gehad... Zo lief!!

Dinsdagochtend zijn we vertrokken naar de Grand Canyon. Dat is echt een geweldig iets, zo wijds en uitgestrekt. Dat kunnen wij ons echt niet voorstellen. Zowiezo de afstanden hier ook, niet normaal 5 uur rijden is niets.

Woensdag waren we in Laughlin, een voorstad van Las Vegas, een stuk kleiner maar wel vergelijkbaar. Het ligt langs de Colorado River en we hadden een mooi uitzicht. Het was leuk maar niet langer dan voor een dag.

Donderdag weer terug in Las Vegas en nog langs hotels geweest als Treasure Island en de Bellagio, ook weer ongelofelijk mooi gemaakt en groots.

Gister naar Death Valley. Jongens jongens, wat een uitgestrekte vlakte van stenen en rotsen. Werkelijk ongelofelijk. Nu was het niet zo warm meer, denk tegen de 30 graden. We hebben heerlijk gezwommen in een warmwater zwembad.

Vanochtend weer vroeg vertrokken richting Mammoth Lakes want we hadden een rit van 6 uur voor de boeg. Om half 9 reden we weg en waren hier rond half 2. Alles is goed gegaan en we zijn moe maar voldaan. Onderweg zie je zoveel verschillende landschappen, niet normaal. Het gebied hier staat vol naaldbomen en wij zitten zo hoog op de berg dat er zelfs sneeuw ligt. Het is heerlijk want de zon schijnt en er staat een fris windje... Morgen rijden we naar Yosemite Park, dat beloofd ook weer iets geweldigs te zijn.

Dit was het weer even voor nu, we gaan proberen er nog wat foto's bij te zetten en zodra het kan zullen we ons verhaal weer updaten. We maken het verder goed en hebben het erg gezellig. Het is een geweldige ervaring om dit zo samen te kunnen doen!!

Dikke kus en knuffel,
Annelies & Marc

• 11 Oktober 2009 - 07:50

Petra:

Hardstikke fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. En de reis voorspoedig verloopt.Ik was wel wat ongeduldig misschien met mijn smsjes maar nu wacht ik wel gewoon op berichtjes die op deze site gezet worden. En ja ik hoop dat het met de foto;s gaat lukken. dikke kussss

• 11 Oktober 2009 - 10:09

Ellen:

Hi vakantiegangers!!!!
    EINDELIJK een bericht! We vroegen ons al af of je wel JA gezegd had... ;)
    Maar jullie hebben het dus fantastisch daar, zoals verwacht. Geniet er maar lekker van met z'n twee-tjes!!!
    Tot de volgende mail!!
    Liefs van Ellen en een lach van Jesse!!

• 11 Oktober 2009 - 11:07

Nel :

Hoi Annelies en Marc,

Leuk wat van jullie te horen. Nog heel veel plezier samen en geniet ervan.
    Leuk vooruitzicht een bruiloft.
    Gefeliciteerd dus met jullie voorgenomen huwelijk. Zo dat klinkt wel zeg.....
    Dikke vette knuffel

• 11 Oktober 2009 - 11:42

Conny:

Hi there,

Wat fijn dat jullie zo genieten. Ik ben heel benieuwd naar de foto's die jullie hebben gemaakt. Natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie verloving.Zijn jullie nog naar de Golden Nugget geweest? Geniet verder van al het moois dat nog gaat komen.

Tot mails!

Liefs,
    Conny

• 11 Oktober 2009 - 11:51

Lei & Lars:

Gefeliciteerd!!!!!!

Wat een verrassing!:) Helemaal super!

Goed weer wat van jullie te horen, want we maakte ons al ongerust!

Heel veel plezier en geniet er nog van..

Greetzz Xx

Lei & Lars

• 11 Oktober 2009 - 12:41

Ed & Co:

Klinkt fantastisch ben benieuwd naar de foto's en Gefeliciteerd!!!!!
    feessie :)

Kus

• 11 Oktober 2009 - 12:53

Jennifer:

hey eindelijk een bericht!we waren best wel ongerust ging bijna denken dat jullie ontvoerd waren....haha!nou echt super zeg gefeliciteerd,leuk hebben we weer eens een feessie!nou geniet ervan en veel foto's schieten he!xxx mar jen en een dikke kus van Esmée

• 11 Oktober 2009 - 13:18

Netty:

Hallo Lieverds
    Fijn dat alles goed gaat en genieten.dikke zoen op het grote nieuws.!!!!

• 11 Oktober 2009 - 18:14

Pa:

Zo Marc laat er geen gras over groeien en heeft je na tien jaar gevraagd,nou mijn zegen heeft hij (maar dat wist hij al) en zorg er voor dat je met de reis spijt hebt van de dingen die je gedaan hebt en niet van de dingen die je niet gedaan hebt , je snapt het wel (munten) dit gebeurt geen tweede keer.

Als je terug bent gaan we lekker bijkletsen jullie zijn amper een week weg en er is al zoveel gebeurt hou zaterdag 24 oktober van 16.00 tot ca 21.00 vrij
    en voor nu geniet met volle teugen ( niet te krenterig ) en ik kan niet wachten tot ik jullie op schiphol zie

Heeeeeel veeeeeel plezier met elkaar en de groetjes van
    Pa

P.S.
    Marc hoe zat dat nou met de bruidsschat kreeg ik die nou van jou of jij van mij (ik zal het op internet nog even nazoeken) doei!!!!!!!

• 11 Oktober 2009 - 18:26

Renate :

Kiekeboe...

Whieeeee echt super gaaf dat Marc je ten huwelijk hebt gevraagt... hihi..

Geniet maar lekker van die welverdiende vakantie...

De volgende is ook al weer in het vooruitzicht :-)

Ik zeg Rosééé

Kussies Renate & Gunther

• 11 Oktober 2009 - 18:51

Doret:

Heeee liefjes!!!!

Leuk te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben!!!
    En natuurlijk van harte met jullie verloving!!!! Ben super benieuwd hoe&wat, en natuurlijk naar je ring!!!!!! Echt heel gaaf!!!
    Geniet, geniet en geniet, meer kan ik niet zeggen!!!

Dikke kussen

• 11 Oktober 2009 - 19:50

Oma De Heer:

Klink geweldig wat jullie mee maken,heerlijk zo te genieten,en zo veel mooie dingen te zien wat is de aarde dan groot he heel veel fijne dagen nog Oma

• 11 Oktober 2009 - 19:59

Tantes:

Lieve alletwee, wat een
    fantastisch verslag en
    nieuws!
    We houden jullie schema bij, hangt op het prikbord, en gaan sparen
    voor een eveningdress!
    liefs Marion en Cootje.

• 12 Oktober 2009 - 08:11

Rob En Cor:

WAUWWW!!!! WAT GAAF!!!!!! GEFELICTIEERD!!! Leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Geniet ervan en we zijn benieuwd naar HET verhaal!! ;) Echt onwijs gaaf!!

Dikke kroel vanuit een onverwacht Lissabon! :)

• 12 Oktober 2009 - 09:51

Malissa En Erwin:

Hee,

Gefeliciteerd met jullie verloving:D Wat een verrassing!!:D Geweldig. Als jullie terug zijn wil ik heel het verhaal horen ;p

Ook heel fijn dat alles goed gaat daar.. We wensen jullie nog heel veel plezier op vakantie! Geniet ervan!!

Dikke Kus Erwin en Malissa