St. Pete Beach & Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu St. Pete Beach & Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

St. Pete Beach & Fort Myers

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

17 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Fort Myers

Daar zijn we weer! Gisteren een heerlijk relaxte dag aan het stand gehad. Het hotel was ook echt ontzettend leuk en is op dit moment zeker ons favoriet (www.postcardinn.com; gallery; photos -> voor een impressie)! De stijl was een beetje surfdude/hippie achtig, echt heel geschikt en zeker aan te raden.

Achter het zwembad van ons hotel konden we zo het strand oplopen. Denk aan prachtig helder water waarin je de vissen kunt zien zwemmen en een wit strand. We zagen zelfs een aantal keer een schol pijlstaartroggen voorbij komen!

's Avonds hebben we, met uitzicht op de zee, gegeten bij Bubba Gump. Toen we na het eten nog even langs het water liepen voor we terug gingen naar de auto wees een mevrouw ons op een voorbij zwemmende dolfijn! Wauw, echt zo gaaf om te zien.

Vanochtend zijn we na het ontbijt en een frisse duik in zee om 10:15 uur verder gereden naar Fort Myers. Op de weg naar het hotel zijn we nog gestopt bij Sun Harvest Citrus, een grote sinaasappel plantage. Niet dat we iets van de plantage konden zien... zoals in heel Amerika is alles ge-ent op de verkoop van merchandise... We kwamen dus in een winkel met heel veel sinaasappelproducten, waaronder ijs, jam, snoepjes, sapjes, mosterd, bonbons en taart. Na even rondgekeken te hebben zijn we verder gereden naar het hotel.

Daar aangekomen hebben we ons op het gemak geïnstalleerd op de hotelkamer en zijn daarna heerlijk in de zon aan het zwembad gaan liggen. Rond 18:15 uur zijn we op pad gegaan om een eettentje te vinden. Dat is uiteindelijk Pinchers Crab Shack geworden en we hebben allebei een heerlijk portie garnalen op en hebben als afsluiter een stuk Key Lime Pie gedeeld, heerlijk!

Het is hier inmiddels 21:00 uur en we gaan nog even wat lezen/film kijken. Morgenochtend gaan we weer vroeg op pad aangezien we een airboattour gaan doen in de Everglades. Daarna rijden we verder naar Miami!