Tallahasse & Jacksonville - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Tallahasse & Jacksonville - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Tallahasse & Jacksonville

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

12 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Jacksonville

Nadat Marc per ongeluk de foto's van de rondleiding door de oude wijk van Pensacola had gewist, zijn we 's avonds voor we gingen eten nog even door de wijk gereden om wat nieuwe foto's te maken. We hebben dus in ieder geval nog wat foto's van de buitenkant van de huizen.

Gisterochtend zijn we rond 10:00 uur vertrokken richting Tallahassee. Na een rit van ongeveer 3 uur en ruim 250 km alleen maar rechtdoor rijden hebben we 's middags een broodje gegeten bij Hooters. Na het inchecken bij het hotel zijn we nog naar een shopping mall gereden maar dat viel eigenlijk tegen. Toen we terug waren in het hotel hebben we nog even bij het zwembad in de zon liggen lezen, het is hier ongeveer een graad of 30 dus dat is heerlijk! 's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij BJ's (www.bjsrestaurants.com).

Vanochtend zijn we verder gereden naar Jacksonville. Het was weer zo'n saaie weg alleen maar rechtdoor. We zijn vond 09:00 uur weggereden en kwamen om 12:10 uur aan bij de Budweiser brouwerij. Precies op tijd om nog mee te kunnen met de rondleiding van 12:15 uur! Na een rondleiding en het proeven van 4 verschillende biersoorten stonden we om 13:15 uur weer buiten. Wat een bizar groot gebouw en het is echt ongelofelijk hoeveel liter bier daar per dag gebrouwen wordt!! Super leuk om gezien te hebben.

Tussen de middag hebben we een broodje gehaald bij Subway en dat in de hotelkamer opgegeten. Daarna hebben we een beetje tv gekeken en zijn later nog lekker aan het zwembad gaan liggen. Vanavond hebben we weer bij BJ's gegeten, het was gisteren zó goed bevallen. Aangezien het op 4 minuten rijden van het hotel was, was de keuze snel gemaakt hahaha!

Morgen hebben we opnieuw een rit van ongeveer 3 uur voor de boeg. Vandaag hebben we een hele leuke folder gevonden over een plaatsje waar we langs rijden, St. Augustine (www.historictours.com/staugustine). Daar hebben ze ook een hele oude wijk waar je met een treintje doorheen kunt rijden met oude gebouwen en winkeltjes, dus daar willen we even een bezoekje brengen om daarna door te rijden naar Orlando.

Dat wordt daarom vroeg op morgen dus voor nu; welterusten allemaal!!

• 12 Oktober 2013 - 13:37

Leila:

Lieve Marc en Lies,

Leuk om jullie verslagen te lezen echt te gek.
    Jullie hebben genoeg te zien daar.
    Niet te bruin worden en geniet ervan saampjes :-p
    Heel veel plezier daar.

Liefs Lars Lei en hele dikke knuffel van Jensie

• 12 Oktober 2013 - 18:57

Fam. Boers:

Zozo eerst Hooters en daarna Budweiser...die Marc heeft niets te klagen :-)
    Wat bezoeken jullie veel echt gaaf!! de 3 weken zullen wel omvliegen.
    Proberen jullie ook een beetje uit te rusten haha
    Op naar t volgende verslag! Enjoy!

• 13 Oktober 2013 - 17:16

Petra:

Volgens mij bevalt het eten daar ook wel goed. Leuk om daarvan ook foto's te zien.
    Inmiddels zijn jullie in Orlando bevalt het daar ook goed?
    Dikke kusssss ma