Hitte..... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Hitte..... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Hitte.....

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

23 Juli 2007 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal,

Pff...wat een hitte. Ik dacht van de week: het lijkt wel of ik er gewend aan begin te raken, maar helaas, het went niet. Vandaag is er een hitte golf opgegeven maar eerlijk gezegd merk ik geen verschil met alle andere dagen. Marc heeft er iets minder last van en zou het liefst in deze bloedhitte allerlei actieve dingen ondernemen.

Onze belevenissen van vorige week hebben jullie al kunnen lezen. Ik zal nu beginnen met zaterdag. We hebben uitgeslapen en een beetje aan het zwembad gelegen bij ons appartement. `s Avonds heerlijk patat gegeten met frikandellen en kaassouffle`s.

Zondag idem alleen zijn we toen naar het strand gegaan. Eerst even een luchtbed gekocht en daarna heerlijk gezont. Er stond best een windje waardoor we goed op ons luchtbed moesten letten....we hebben er verschillende voorbij zien waaien!!
`s Avonds weer uiteten geweest. Ik had gyros en marc een soort pasta prutje met vlees, iig iets Grieks. Smaakte best.

Vandaag weer lekker geluierd, veel gelezen en iets minder in de zon ivm de hittegolf(?!). Vanavond gaan we weer eens zelf koken (risotto met salade) en dan nog effe winkeltjes kijken. We hebben allebei erg leuke schoenen gezien en het is hier uitverkoop dus dat komt heeeeel goed uit, hahahaha!!!!!!

Morgen gaan we op safari (bedankt pap en mam!!). Om half 10 worden we hier in de buurt opgehaald en gaan we met Jeep`s het binnenland in. We krijgen dan ook een Griekse lunch, we zijn heel benieuwd.
Verder willen we nog een keer voor twee dagen een scooter huren om nog wat rond te kijken in o.a. de oude stad en faliraki (nee pat, niet in monolithos, das een beetje te ver. Maar bedankt voor de tip.). Ook `moeten` we nog het kruis beklimmen hier op de berg want dat is ook iets dat je niet mag missen. En we willen hier nog naar de kapper maar we weten nog niet of dat gaat lukken.

Kortom, nog plannen genoeg en zat te doen. We hebben het bijna nog drukker dan thuis hahaha!! Dit was het weer voor nu, bedankt voor de reacties.

Groetjes Annelies en Marc

• 23 Juli 2007 - 12:35

Petra :

Hi lieverd, wat een leuke foto's weer en ja gelijk het antwoord op onze vraag of je de patat niet hebt gemist. Niet dus!! Kasper reageerde verbaasd: zo heeee 3 frinkandellen!!!!! Is de patat net zo lekker????
    Ja dat het zo heet is is misschien wel een beetje te maar daar kunnen wij hier ons niet zoveel bij voorstellen wanneer het bijna weer twee dagen bewolkt is en er af en toe flinke buien vallen(vandaag viel het nog mee hoewel het nu steeds donkerder wordt. Gaat het eten koken goed? Vanvond wil Kasper rijstballen maken hij weet nog niet hoe maar dat zien we wel.Een hele fijne trip morgen en we kijken uit naar de verhalen van jullie.Dikke kus voor jullie allebei.
    Hartelijke groet Petra en van Kasper
    (Martin en Keesjan zijn aan het werk).

• 23 Juli 2007 - 14:17

Pama:

Lieve luidjes, hoeveel foto's kunnen jullie plaatsen?

• 23 Juli 2007 - 17:08

E&P:

Ha Griekenland-gangers,
    Wat een activiteiten joh, heerlijk zeg!!
    De foto's zien er ook erg goed uit! Ben haast jaloers, maar gelukkig hebben wij zelf ook nog een reisje in de planning.
    Het is hier voor de verandering weer eens gaan regenen. Ik hoop voor jullie dat het opknapt als jullie weer naar huis komen, anders is de teleurstelling om weer thuis te zijn met het Hollandse weer misschien te groot... (Ondanks dat jullie weer graag bij jullie familie willen zijn natuurlijk!) Veel plezier op de safari en de rest van de week.
    Zien uit naar het volgende bericht en foto's! Groeten uit Braank, E&P.

• 23 Juli 2007 - 17:46

Lennart:

Eeey dames! ;-)

Goed om te horen dat het allemaal goed gaat daar in Griekenland. Lekker aan t genieten merk ik wel! :-)
    Doe voorzichtig en maak voor veel plezier! :-)

Groetjes Lennart

• 23 Juli 2007 - 17:59

Erik:

Ha Marc

he je bent lekker aan het genieten zie ik.
    Breitling is goed.
    Koop je nog wat leuks voor annelies?

greetz

• 25 Juli 2007 - 20:31

Fudgepacker:

That's a nice touch, met die frikandel! hmm. Maar wel een Heiny!
    NHice pics by the way...
    Have fun, dat heb ik over 2 weken!

• 25 Juli 2007 - 20:32

Fudgepacker:

That's a nice touch, met die frikandel! hmm. Maar wel een Heiny!
    NHice pics by the way...
    Have fun, dat heb ik over 2 weken!