Weer thuis - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

30 Oktober 2013 | Nederland, Brandwijk

Nou, woensdag hebben we nog een heerlijke dag aan het strand gehad en hebben we nog even kunnen genieten van de prachtige omgeving. 's Ochtends zijn we nog heel even naar het centrum geweest maar daarna direct weer terug naar het hotel.

Donderdag moesten we om 10:00 uur de hotelkamer al uit maar gelukkig konden we, tot we naar het vliegveld zouden vertrekken, nog aan het zwembad liggen. Het was wel erg bewolkt maar voor ons niet erg want wij moesten sjouwen met de koffers en dan is die bloedhitte ook niet alles. De terugvlucht was erg turbulent gezien het mindere weer en er was een behoorlijke luchtstroming. Gelukkig is alles goed gegaan en waren we ongeveer 30 minuten later op Fort Lauderdale Airport. Vanaf daar zijn we met een shuttle en Trirail naar Miami Airport gegaan om vanaf daar weer met een shuttle naar het hotel te gaan. Al met al duurde dat erg lang en waren we pas om 20:30 uur in het hotel.

Na een onrustige nacht zijn we vrijdag om 06:00 uur opgestaan om om 07:00 uur met de shuttle weer naar de airport te gaan. Ook dat ging prima en uiteindelijk is de terugreis relaxt en vlekkeloos verlopen. Zaterdagochtend om 07:45 uur waren we weer heerlijk thuis.

Inmiddels hebben we het gewone leven weer aardig opgepakt (nog een klein beetje last van de jetlag) en beleven we veel napret aan het maken van een film en fotoboek!

Allemaal bedankt voor jullie lieve, leuke en enthousiaste reacties en op naar de volgende reis!!

Liefs,
Marc & Annelies