Freeport - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Freeport - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Freeport

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

23 Oktober 2013 | Bahama's, Freeport

Nou, het eettentje (Lor-e-lei) viel wat tegen qua eten maar het is leuk het gezien te hebben. Er was live muziek en het tentje lag aan het water dus prima.

De volgende dag zijn we doorgereden naar Fort Lauderdale en daar hadden we een super mooie en grote hotelkamer. Verder hebben we niet veel gedaan dan lekker aan de haven bij het zwembad gelegen. Enorme jachten kwamen daar voorbij dus genoeg te zien.

Maandag aan het einde van de ochtend zijn we naar het vliegveld gereden en hebben we de huurauto ingeleverd. Om 15:22 uur vertrok ons vliegtuig naar Freeport dus we waren ruim op tijd.

Om 17:00 uur waren we in ons hotel en hebben we nog even heerlijk in de kraakheldere zee kunnen zwemmen. Geweldig want de visjes komen gewoon nieuwsgierig naar je toe zwemmen! We kregen nog allerlei informatie over (water)activiteiten maar we hebben besloten de dagen hier gewoon lekker aan het strand door te brengen.

Vanmiddag zijn we nog even naar het centrum gegaan maar dat stelt niet veel voor. Na een uur hadden we het wel gezien en besloten we weer terug te gaan naar het hotel. Na een broodje gegeten te hebben zitten we nu nog even aan het zwembad (alleen hier WiFi en niet op de kamer...). Morgen dus nog een relaxte dag aan het strand en in de zee en donderdag vliegen we weer terug naar Fort Lauderdale.

Liefs van ons!