Alweer bijna naar huis.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Alweer bijna naar huis.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Alweer bijna naar huis....

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

27 Juli 2007 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal,

Zo weer even een berichtje. We gaan alweer bijna naar huis maar kunnen op deze manier even zinnig onze tijd binnen verdoen. We zitten in een klein internet-cafe met veel gillende Griekse jongens die een of ander spel spelen tegen elkaar en daarbij heel hard gillen. Beetje irritant en niet echt bevorderend voor ons humeur. We kunnen nu geen nieuwe foto`s plaatsen omdat het kabeltje nog in het appartement ligt. Sorry.

Goed laten we beginnen bij de safari. We zijn vroeg opgestaan. Rond 8 uur omdat we om half 10 bij een supermarkt hier in de buurt opgehaald zouden worden. Alles ging goed en we waren op tijd daar. We hadden met nog twee andere mensen (ook een stelletje) een jeep. Marc is begonnen met rijden hoewel wij al vrij snel merkte dat die andere jongen ook wilde rijden omdat hij vrijwel niets zei. Toen marc en die gast na de drinkpauze ruilde leefde hij ineens op en raakte hij zowat niet meer uitgepraat (voor hooguit een kwartier hahaha). Goed al met al een leuke ervaring en een leuke dag gehad. We waren rond half 6 weer terug bij ons appartement.

Verder hebben we hier nog twee andere gasten ontmoet (jeroen en rene) waar we woensdagavond mee uiteten zijn geweest. Echt heel gezellig en we hebben heel veel lol gehad. Jeroen komt uit Amsterdam en Rene uit Zwolle, ze kennen elkaar van hun opleiding en besloten samen op vakantie te gaan omdat ze niemand anders hadden om mee te gaan. Gisteravond om half 10 vlogen ze terug naar huis. Omdat zij zo laat vlogen hadden we aangeboden dat zij hun spullen in ons appartement konden zetten (wij hadden hun de sleutel gegeven) zodat zij nog naar het strand konden en zo. Wij hadden voor die dag toch een scooter gehuurd omdat wij nog wat dingen in de omgeving wilde zien (Filerimos (kruis op de berg), Faliraki (mooi strand)en de oude Rhodos-stad). Om een lang verhaal kort te maken hadden we dus `ruzie` met Stergos (zo noemde we de eigenaar) omdat het niet allowed was om dat te doen. Hahahaha wij een lol joh, wat een vent. Hij vond ons sowieso al niet zo aardig meer omdat we niet bij zijn Griekse-avond wilde zijn. Als afsluiting hebben we nog gezellig met z`n vieren een biertje en sigaretje gedaan en toen kwam de bus hen al weer halen. Na het uitzwaaien zijn we eten gaan halen en op tijd naar bed gegaan.

Vandaag hebben we uitgeslapen en aan het zwembad gehangen. Lekker nog even relaxen voor we weer terug komen. By the way, ook vandaag was de hitte weer niet te harden. Veel meer dan een beetje zwemmen is ook haast niet te doen.

We gaan zo nog wat spulletjes halen en eten en dan morgen nog een daagje naar het strand. Ondertussen is gebleken dat mijn band lek is dus de fietsen gebruiken we zo min mogelijk om nog meer ruzie met Stergos te voorkomen, hahahaha.

Nou, dat was em weer voor nu. Bedankt voor de reacties en tot zondag!!

Groetjes Annelies & Marc

• 27 Juli 2007 - 18:54

Pama:

Hallo lieve vrienden van Stergos.
    Wat een mooi verhaal Annelies, wij hebben ervan genoten. Ja, ja nog even en dan zit het er weer op. Fijne terugreis en tot zondag. Dag lieverds.

• 28 Juli 2007 - 08:34

Doret:

Hoi Lies & Marc!
    Wat leuk dat jullie zo'n site bijhouden,jammer dat k nu pas de link heb ;)
    Maar heb alles even bijgelezen en het ziet er goed uit!
    Zo te horen hebben jullie het prima naar jullie zin, mooi zo!!
    Morgen weer naar huis, zal wel een flinke domper voor jullie zijn want het weer is hier niet best...
    Geniet van jullie laatste dagje!!
    Nou Lies, ik spreek je snel als je weer thuis bent :D

Groetjes en liefs,

Doret

• 28 Juli 2007 - 10:06

Willemijn:

Heey wauw dat ziet goed uit zeg, geweldig weertje daar! Helaas zit het er bijna op, maar dan kunnen jullie er weer even op teren.. t'wordt hier vast nog wel een keer beter..Goeie reis terug jullie, kan het nog net zeggen en hoop je gauw weer's te zien/spreken lies!
    Doeii groetjes Willem

• 28 Juli 2007 - 20:39

Petra/martin:

Ondanks die kleine onhebbelijkheden van een grieks persoon slaan jullie er prima doorheen fijn om dat te lezen. lekker doen waar je zelf zin in heb. Keesjan is om vijf uur naar Liza gegaan en vertrekken morgen naar Frankrijk. Vandaag de oma's en opa geweest ff druk maar wel gezellig ze hebben het huis gezien en de oma's zijn zelfs boven geweest jullie weten hoe lastig dat voor ze is. Daarna hebben ze patatjes meegegeten. Morgen horen jullie de rest wel. Geniet nog even want het is hier echt ander weer hoor. Dikke kus voor allebei