Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Marc en Annelies - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Marc en Annelies

17 April 2015 | Nederland, Brandwijk

Lieve allemaal,

Nog 1 nachtje en dan is het zover... Dan gaan wij opnieuw op reis naar Azië!! Deze keer gaat de reis naar: Vietnam!!

Morgenavond vertrekken we vanaf Schiphol naar Bangkok (Thailand, ruim 11 uur vliegen). Daar verblijven we van zondag tot dinsdag en dan vliegen we door naar Hanoi (ruim 1,5 uur vliegen), de hoofdstad van Vietnam.

Vervolgens gaan we in ruim 2 weken tijd, met onze bagpack op, het land van boven naar beneden doorreizen om te eindigen in Ho Chi Minh city.

De temperatuur ligt tussen de 25 en 30 graden en het tijdsverschil is 5 uur later ten opzichte van Nederland.

De spullen zijn zo goed als ingepakt en wij hebben er zin in! Uiteraard gaan wij jullie weer zo goed mogelijk op de hoogte houden.

Voor nu een fijne dag (bijna weekend!) en tot snel!

Groetjes,
Marc en Annelies

• 17 April 2015 - 08:20

Doret:

Have a safe trip jongens en genietttt!!! Xx

• 17 April 2015 - 20:59

Elsbeth:

Lieve Anne&Marc
    Ontdekken van de werelkd deze keer Vietnam!
    Genieten, en spanning vooraf en dan is het zover!
    Morgen start jullie avontuur!
    Super!
    Heel veel plezier
    Ik kijk uit naar jullie verslag
    Dikke kussssssssssssssssssssss